Adıyaman Üniversitesi Kayıt Rehberi


Adıyaman Üniversitesi Kayıt RehberiÜniversitemize kaydınızı yaptırırken karşılaşabileceğiniz her türlü işlemde kolaylıklar ve destek için tüm hazırlıklar yapılmıştır. Bu amaçla size verilen bu broşürü dikkatle inceleyiniz. Üniversitemize kesin kayıt işlemleri 31 Ağustos 2010 tarihinde başlayacaktır.

HER TÜRLÜ SORULARINIZ İÇİN

BAŞVURU TELEFONUMUZ

 ÖĞRENCİ İŞLERİ  DAİRE BAŞKANLIĞI

e-mail adresi:
oidb@adiyaman.edu.tr.

 Telefonlar:
Santral:0  416 223 38 00-05’ den
Dahili-1127-1128-1129

Üniversitemize kaydınızı yaptırırken karşılaşabileceğiniz her türlü işlemde kolaylıklar ve destek için tüm hazırlıklar yapılmıştır. Bu amaçla size verilen bu broşürü dikkatle inceleyiniz. Üniversitemize kesin kayıt işlemleri 31 Ağustos 2010 tarihinde başlayacak, 07 Eylül 2010 tarihinde sona erecektir.

Kayıt için aşağıda belirtilen belgeleri tamamlayınız. Bu süre içerisinde, kayıt için başvurmayan ya da kayıt işlemlerini tamamlamayan adaylar kayıt haklarını kaybedeceklerdir.

  ***Lise diplomanızın aslı kayıtlar sırasında alınacaktır, bu belgelerin sureti size daha sonra gerekebilir, kendinize fotokopi almayı unutmayınız.

 KAYITLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER 

a) Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı Diplomanın aslı ya da yeni tarihli Mezuniyet Belgesi. (Başarı Belgesi Mezuniyet Belgesi yerine geçmez.) 

b) Aday 0,15 kat sayısından veya ek puandan yararlanarak ya da sınavsız geçişle yerleştirilmiş ancak alanı diplomasında veya Mezuniyet Belgesinde belirtilmemişse, hangi okul ve alandan mezun olduğunu gösterir resmi belge (METEM programlarından mezun olanların diplomalarında okul adı olarak, diplomayı düzenleyen merkezin adı yazılmalıdır. 

c) Son altı ay içinde, önden, başı açık, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş 12 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf. 

d) Tıp Fakültesi, Sağlık Yüksekokulu ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu için tam teşekküllü Devlet hastaneler ile Üniversitelerin Araştırma hastanelerinden alınacak “Sağlık Kurulu Raporu” gerekli, diğer Fakülte ve Meslek Yüksekokullarımız için Sağlık Kurulu Raporu istenmeyecektir. 

e) Adayların ÖSYS sonuç belgesi,(ÖSYM Başkanlığı öğrencilere gönderdiği taktirde) yoksa internet çıktısını alınız. 

f) 1988 doğumlu ve daha büyük yaştaki erkek adaylar için ilgili askerlik şubesinden alınacak “bir fakülte veya yüksekokula kaydolmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına” dair Askerlik Durum Belgesi, (1989-1990-1991-1992-1993 doğumlularda istenmiyor) 

g) “Normal öğretim katkı payı” veya ikinci öğrenim için yatırılması gereken “ikinci öğrenim ücret’inin yatırıldığına dair banka dekontu. 

KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR

* Kayıt için bizzat başvurmanız gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.

* Kayıt için istenilen belgelerin sureti veya fotokopisi kabul edilmez.

* Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.

* Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.

* Üniversitemizde kayıtlar günlere ayrılmış ancak kayıt tarihleri arasında her gün de  kayıt yapılıyor          

- Kabul ve kayıt için Adıyaman Üniversitesine başvuran öğrenciler, kılık kıyafet konusunda, Anayasa Mahkemesinin 2547 sayılı Yüksek Öğretim Kanununun ek 17. Maddesine ilişkin kararına, Danıştay İdari Dava Daireleri Genel Kurulu Yüksek Öğretim Kurulu Kararlarına, üniversite senatosunca alınmış ve alınacak tüm kararlara uymakla yükümlüdürler. Bu kararlara uymayanların kabul ve kayıt işlemleri yapılmaz ve kayıtları yenilenmez. Öğrenimleri süresince kılık kıyafet ile ilgili mevzuata uymayan öğrenciler hakkında Yüksek Öğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliğine göre işlem yapılır.

KAYIT TARİH VE ADRESLERİ

KAYIT TARİHLERİ FAKÜLTE / MYO / YÜKSEKOKUL ADRES
31 AĞUSTOS 2010 MESLEK YÜKSEKOKULU ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
01 EYLÜL 2010 MESLEK YÜKSEKOKULU ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
02 EYLÜL 2010 EĞİTİM FAKÜLTESİ – TIP FAKÜLTESİ ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
03 EYLÜL 2010 EĞİTİM FAKÜLTESİ – TIP FAKÜLTESİ ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
6 EYLÜL 2010 SAĞLIK YÜKSEKOKULU ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
6 EYLÜL 2010 SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
6 EYLÜL 2010 İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
7 EYLÜL 2010 FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
7 EYLÜL 2010 TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU ADIYAMAN ÜNİV. ALTINŞEHİR MAH. ATATÜRK BULV. NO:1
MERKEZ /ADIYAMAN
31 AĞUSTOS -
7 EYLÜL 2010
KAHTA MESLEK YÜKSEKOKULU KÂHTA MYO
KAHTA / ADIYAMAN
31 AĞUSTOS -
7 EYLÜL 2010
BESNİ MESLEK YÜKSEKOKULU BESNİ MYO
BESNİ / ADIYAMAN
31 AĞUSTOS -
7 EYLÜL 2010
GÖLBAŞI MESLEK YÜKSEKOKULU GÖLBAŞI MYO
GÖLBAŞI / ADIYAMAN

 * Üniversitemize kayıtlarda yığılma olmasını önlemek için kayıtlar günlere ayrılmış ancak her gün de kayıt yapabilirler.

ULAŞIM: Adıyaman İl Merkezinde, Otogarda ve Köy Garajında,  Öğrenci Danışma Bürolarımızın önünden kalkacak üniversitemiz servis araçlarından yararlanarak kayıt bürolarına ulaşımınız sağlanacaktır.

Çevre yolu üzerindeki, üniversite otobüs ve dolmuş durağında, kayıtlar süresince sık aralıklarla kayıt merkezine otobüs ve minibüs tahsis edilecektir. Kayıt adresleri Kahta, Besni ve Gölbaşı Meslek Yüksekokulu olan adaylar doğrudan bu ilçelere gidecektir.

BARINMA: Kayıt için il dışından veya uzak ilçelerimizden gelen öğrencilerimizin kayıt süresince, istedikleri takdirde Kredi ve Yurtlar Kurumu’nun öğrenci yurtlarında barınmaları sağlanacaktır.

SAYIN VELİLERİMİZ YADA ÖĞRENCİLERİMİZİN REFAKATÇİLERİ:

Sizleri Üniversitemiz kayıt işlemlerinin yapıldığı Kampüs’te veya diğer kayıt adreslerinin bulunduğu binalarımızda misafir edeceğiz. Kayıt yaptıracak öğrencilerimiz kayıt bürolarındaki işlemlerini bizzat kendileri yaptıracaktır. Bu nedenle kayıt büroları içerisine girmek için ısrarcı olmayınız.

Her türlü isteklerinizi ve ihtiyaçlarınızı görevlilerimize bildirebilirsiniz.

KATKI PAYI VE ÖĞRENİM ÜCRETLERİNİN YATIRILABİLECEĞİ BANKALAR:

Normal öğretim katkı payı ya da ikinci öğretim, öğrenim ücretini aşağıdaki Vakıfbank Adıyaman Şubesi hesaplarına herhangi bir ilimizdeki Vakıfbank şubesi aracılığı ile yatırabilirsiniz. Bankadan aldığınız dekont ve kayıt evrakı ile birlikte kayıt memuruna başvurunuz.

Kayıt işlemlerinizin bitiminde size öğrenci kimlik kartı ve Öğrenci Kılavuzu verilecektir. Bu kılavuzu dikkatle okuyunuz. Kılavuzda eğitim-öğretim ile ilgili kanun ve yönetmelikler, 2010-2011 Eğitim-Öğretim yılına ait akademik takvim ve sizlerle ilgili olabilecek tüm konular yer almaktadır.

KATKI PAYI VE İKİNCİ ÖĞRETİM ÜCRETİ YATIRILACAK BANKA VE HESAP NUMARALARI

NORMAL ÖĞRETİM

BANKA ŞUBESİ 

Vakıfbank Adıyaman Şubesi Hesap Numarası

TR620001500158007297531150 (IBAN)

00158007297531150

İKİNCİ ÖĞRETİM

BANKA ŞUBESİ

2. Öğretim Harç Gelirleri için Vakıfbank Adıyaman Şubesi Hesap Numarası

TR810001500158007297531196 (IBAN)

00158007297531196 

Kesin kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilerimiz, 2010-2011 Eğitim-Öğretim yılının başlama tarihi olan 20 Eylül 2010 tarihine kadar yeniden memleketlerine dönebilir. Bu arada Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumunun, Öğrenci Yurtlarına müracaat eden öğrencilerin, Yurtlar Müdürlüğünün belirleyeceği tarihlerde yurt kayıtlarını yaptırmaları gerekir. Kredi Yurtlar Kurumu öğrenim kredi ve burs başvurularınızı yapabilirsiniz.

Sevgili Öğrencilerimiz,

Bir kez daha hepinize hoş geldiniz der, öğrenimlerinizin sağlık, başarı ve mutluluk içerisinde geçmesini dilerim.

Adıyaman Üniversitesi Kayıt Rehberi” üzerine 12 düşünce

  1. iy günler hocam ben çocuk gelişimi öğrencisiyim benim 1 sınıftan alttan kalma derserim var kayıt yapabilrmiyim

    • İyi günler kardeşim.
      Bizim zamanımızda alttan 3-4 dersi olanlar bile kayıt yapabiliyordu.Şimdi de yapılması lazım…
      Bir sorun olacağını sanmıyorum…

  2. slm bn 2.ci tercihimde besni myo kazndım normal ögrnm acaba kyt için ne kadar ücret elınıo ???

  3. mrb hocam sosyal bilgiler öğrt kazandım acaba 1.sınıflar için ders kayıtları var ma şimdı den tşkler

  4. hocam iyi günler..benim harç parası ile ilgili bi sorum olacak sitede fen edebiyet programlarının harç parası 1.281 ve eşit iki taksit deniyor.bense vakıfbanka 692 tl yatırdım ordaki yetkiliye sorduğumda ise ikinci dönem az alınır dedi bunu açıklarsanız sevinirim..iyi günler.

    • Emre kardeş konu ile ilgili tam bilgim yok.Ama bankaya yatırdığınız miktar zaten kayıtlarda görünür.İkinci dönem yatırdığınızda kalan kısmı ödersiniz.Eğer sizden fazla talep ederlerse 1.dönem yatırdığınız miktarın dekontonu gösterin.Zaten büyük ihtimal aynı banka ve aynı şubeye yatırırsınız.

  5. iyi akşamlar hocam ben bu yıl eğitim fakültesi sınıf öğretmenliğini kazandım kayır tarihi için 31/08/2010 ve 07/09/2010 yazıyodu ama tabloda başka türlü yazıyooo ben daha kayıt olmadım ne yapmam lazım :(

  6. hocam öncelikle böyle bir site hazırlayarak bizlere ulaşımımızı
    kolaylıkla sağladığınız için çok teşekkür ederiz.Gerçekten çok güzel olmuş….

    bu arada kayıt tarihleri myo olarak 31-08-2010 ile 07-09-2010 tarihleri arası olacak değilmi 1.öğrenim olarak harçlar ne kadar acaba…bilgilendirirseniz sevinirim yeni kazandımda
    hayra kalın……

Bir Cevap Yazın

