Demokrasi ve İnsan Hakları Kulübü I.Dönem Faaliyet Raporu


kulüp raporu

8 thoughts on “Demokrasi ve İnsan Hakları Kulübü I.Dönem Faaliyet Raporu

  1. merhaba sayın hocam ben sitedeki paylaşımlarınızdan çok yararlanıyorum teşekkür ederim bunun için.bir de kulüp çalışma raporunu indiremedim bir türlü acaba sitenize üye olmam mı gerekli.teşekkür ederim

    • Linki kontrol ettim hocam. Hocam kulüp raporu yazan yere tıklarsanız Dosya çıkar Aç ya da Kaydet der…Ona göre masaüstüne indirirsiniz.
      Üye olmanıza gerek yok…

  2. Demokrasi ve İnsan Hakları Kulübü I.Dönem Faaliyet Raporu
    nu indiremiyorum yardımlarınızı istiyorum

    • Hocam kulüp raporu yazan yere tıklarsanız Dosya çıkar Aç ya da Kaydet der…Ona göre masaüstüne indirirsiniz.
      Gene olmazsa msn adresinize atayım…

  3. Şu âlemde mü’minin mü’mine karşı en büyük yardımı dua iledir.Barla -247 Dua eder dua beklerim değerli hocam.

Bir Cevap Yazın

