90 Saniyede Ezberleme Tekniği


BU KONU BURAYA TAŞINMIŞTIR.

37 thoughts on “90 Saniyede Ezberleme Tekniği

  1. Önce kelimeleri Teker Teker Okuyun SOnra dİğerlerinide Bolca Okuyun Sonra Gözlerinizi kapatıp hepsini birleştirin ve okuyun okuyamadıklarınızı bakıp bak ıp düzeltmeye çalışın daha fazla bilgi için facebook adresimden ekliyebilirsiniz Özkan usul ilk yerde ayet el kürsi var ozaman varsa benim sayfam ekleyin konuşalım hade herkese iyi akşamlar

  2. en kolay yolu ezberleyeceginiz metni vb. 5 kez okuyun sonra gözlerinizi kapatarak okumaya baslayn

  3. ARKADAŞLAR BANA DA YARDIM EDİN ZAMAN ÇOKTA ŞU 8.SINIF FEN BİLGİSİNDE ASİTLER BAZLARIN EZBERLENMESİ VAR.ÖRNEK;HCL TUZ RUHUYMUŞ MESELA KEZZAP VAR ŞU VAR BU VAR EL İNSAF BANA CEVAP YAZIN LÜTFEN LAN LİSE SINAVINA GİRCEM.

  4. arkadaşlar bu siteye sırf gülmek için giriiyormmm :) tobee tobbeee ben ayetel kursiyi ezberlemek için girmşşşştimmmm buu siiteye ama şimdiii ezbere biliyorum bu teeekniğii kkullanmadan kendi aklınızı ve ruhunuzu dinlynn arkaddaşlar çünkü biz gakkoşluyuz (elazğğ) buranınn insanları çok kofik,orjik yediğinden çok zekiler

  5. hiç birşey olmuyor biz istiklal marşının 10 kıtasın ezberliyoruz sadece 6 kıtası ezberimde yardım

  6. bencede erol… :D
    BİRDE 90 SANİYE FALAN DEMİŞLER O HİKAYEYİ 90 SANİYEDE YAZCAN BİDE EZBERLİCEN BALİ 9 DK DESELERİ :D

  7. çok teşekkür ederim. ingilizce sınavında bizzat bu taktiği kullandım ama aradan 3 sene geçti ve tekrar kullanacağım :)

    bu arada 12 yaşındayım diyen arkadaş daha hayal gücün yok ki be yavrum :)

    • herkezde ayetel kürsi ezberliyo ben uzak yakınlık şiirini ezberlicem hem de yarına

  8. ben 8 kere okudumda saçma bişey bide ayetel kürsi kolayca nasıl ezberlenir diyordum bunlar bana alışveriş listesi ezberle dediler

  9. şarkılayarak ezberleyin derim aklınıza kolay ve güzel akılda kalan türden kafiyeye sahip coşkulu bir müzik/şarkı getirin söz olmasın siz bu şekilde malzemeleri doğru şekilde kafiyelere yerleştirin sizin için daha kolay olacaktır.

  10. 90 saniyede hepsini ezberledim 8 kere okudum tekrarlayarak bitti :D tekniğide biraz saçma buldum..

  11. hahahahah hiç bi yöntem uygulamadım kronometre tuttum tam 90 saniyede hepsini ezberledim ve de saydım!kolay ezberleme tekniği bence en iyisi şarkı yapmak!o kelimeleri bir şarkı gibi söylüosun tabiki melodisini kendn uyduruyosun:)ve de ezberliyosun !!!! sütyumurtamısır ekmekjambonyoğurt bagetbifteksodapatlamışmısııııııııııır (bitişik yazdıklarım hızlı okuncak…)

  12. Melih Duyar Mega Hafıza Teknikleri merakı olan arkadaşlar internetten aratıp indirebilir. etkili bir yöntemdir.

  13. ben 12 yaşındayım böyle saçma bir teknik görmedim. bence 10-15 defa okuyunca daha iyi ezberleniyo

  14. dev hikayeyi yazıp ezberleyip tekrar hatırlayana kadar 10 taneyi ben ezberlerdim bile :D

Bir Cevap Yazın

