‘BEN DİLİ’ ve ‘SEN DİLİ’ NE DEMEKTİR?


BU KONU BURAYA TAŞINMIŞTIR.

70 thoughts on “‘BEN DİLİ’ ve ‘SEN DİLİ’ NE DEMEKTİR?

    • tüm yorumları okudum ama ben bu sayfayı beğenmedim aslında güzel ama tüm sayfalarla aynı örnekler var bana 50 cümle lazımdı 35 tanesini internetten buldum kalanını kafamdan buldum bende sosyalciden kurtuldum :DD

  1. ayağım burkulmuştu okulda bu konuyu kaçırmıştım ödevime yardım ettiniz çooooooookk saolun

  2. saolun agalar çk tşkkrlr çk yardımcı oldunuz :D :IoI :) emeği geçene eline sağlık… :D

Bir Cevap Yazın

